שלום לכולם, כאן שוב "הזוג שאמר, לא!" והפעם נרצה לדבר על שיטת 5 השכבות להצלחה. ברור לכולם ששיטת השיווק הרשתי זהו עסק לכל דבר ועניין. אתם, המעוניינים להיכנס לתחום חייבים להבין שלא מדובר במשהו חולף או באיזושהי תכנית על להתעשרות מהירה. חברים אין מה לעשות, בכדי להכניס כסף צריך לעבוד, אך יחד עם זאת צריך תמיד לזכור שבסופו של יום היכולת שלך להגיע לרווחה כלכלית באמצעות שיטת השיווק הרשתי היא גבוהה מאוד.
אז כאמור, במאמר היום נדבר על שיטת 5 השכבות של מייקל דלואי. מייקל עוסק בתחום של שיווק רשתי למעלה מ-25 שנה. הוא היוצר והמפתח של שיטת 5 השכבות, אנחנו מצויים בקשר מתמיד איתו מזה מספר חודשים, ובהחלט רצינו להעביר את תורתו הלאה, לכם - האנשים שבאמת מעוניינים להביא לשינוי בחייהם.
שיטת 5 השכבות הינה מעין שאלון קצרצר שכל אדם המעוניין להתחיל בשיווק רשתי צריך לשאול עצמו.
השכבה הראשונה נקראת, האם החברה,אליה אתם מעוניינים להצטרף, מנוהלת בצורה אמינה ואף בעלת ניסיון מוכח בתחום. כפי שציינו בתחילת דברינו, שיווק רשתי זהו עסק רחב ידיים המחייב את מי שנכנס אליו להבין בדיוק את המהות של העסק, להבין את הצורך של מי שנכנס לתחום עצמו ואנחנו נדגיש בשלישית - מדובר בעסק לכל דבר!
חברה טובה, זוהי חברה אשר יש לה מספר רב של שנות ניסיון בתחום, שהרי לא נרצה, בכל תחום שהוא, לשים אדם שהתחיל את יומו הראשון בעבודה מסוימת, בכדי שהוא ייתן מענה לצרכיי לקוחות החברה. כך הדברים אמורים לגביי שיווק רשתי.
בכדי ללמוד על החברה והכיר אותה יש לשאול את כל השאלות הנכונות- כמה זמן היא בשוק, מה כוחה הכלכלי, מי עומד בראשה, האם היא חברה בינלאומית ואם כן , מה גודלה ברחבי העולם.
חשוב לקרוא על העומדים בראשה של החברה. יש לבדוק כמה זמן הם בתחום השיווק הרשתי והאם הם נחלו הצלחה בתחום.
יתרה מזו, ניסיון הספונסר שלך הוא חלק מהשכבה הראשונה עליה מדבר מייקל. הספונסר שתומך בעסק שלך, הוא זה שצריך לתת מענה לכל שאלותיך, הוא זה שצריך לעזור לך לבנות ארגון עצמאי, גדול ורווחי, ולפיכך חייב הוא עצמו להיות בעל ארגון גדול ורווחי, שהרי בסופו של יום אין חכם כבעל ניסיון!
בסופו של יום, השכבה הראשונה של מייקל דלואי אומרת דבר אחד מאוד פשוט- בטרם קופצים למים העמוקים, יש לבחון את החברה אליה רוצים להצטרף - מה ניסיונה, כוחה עומקה, שהרי בסופו של יום החברה היא זו שצריכה ללמד אותך כיצד להצליח בתחום.
המאמר הבא יעסוק בשכבה השנייה...
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
אז כאמור, במאמר היום נדבר על שיטת 5 השכבות של מייקל דלואי. מייקל עוסק בתחום של שיווק רשתי למעלה מ-25 שנה. הוא היוצר והמפתח של שיטת 5 השכבות, אנחנו מצויים בקשר מתמיד איתו מזה מספר חודשים, ובהחלט רצינו להעביר את תורתו הלאה, לכם - האנשים שבאמת מעוניינים להביא לשינוי בחייהם.
שיטת 5 השכבות הינה מעין שאלון קצרצר שכל אדם המעוניין להתחיל בשיווק רשתי צריך לשאול עצמו.
השכבה הראשונה נקראת, האם החברה,אליה אתם מעוניינים להצטרף, מנוהלת בצורה אמינה ואף בעלת ניסיון מוכח בתחום. כפי שציינו בתחילת דברינו, שיווק רשתי זהו עסק רחב ידיים המחייב את מי שנכנס אליו להבין בדיוק את המהות של העסק, להבין את הצורך של מי שנכנס לתחום עצמו ואנחנו נדגיש בשלישית - מדובר בעסק לכל דבר!
חברה טובה, זוהי חברה אשר יש לה מספר רב של שנות ניסיון בתחום, שהרי לא נרצה, בכל תחום שהוא, לשים אדם שהתחיל את יומו הראשון בעבודה מסוימת, בכדי שהוא ייתן מענה לצרכיי לקוחות החברה. כך הדברים אמורים לגביי שיווק רשתי.
בכדי ללמוד על החברה והכיר אותה יש לשאול את כל השאלות הנכונות- כמה זמן היא בשוק, מה כוחה הכלכלי, מי עומד בראשה, האם היא חברה בינלאומית ואם כן , מה גודלה ברחבי העולם.
חשוב לקרוא על העומדים בראשה של החברה. יש לבדוק כמה זמן הם בתחום השיווק הרשתי והאם הם נחלו הצלחה בתחום.
יתרה מזו, ניסיון הספונסר שלך הוא חלק מהשכבה הראשונה עליה מדבר מייקל. הספונסר שתומך בעסק שלך, הוא זה שצריך לתת מענה לכל שאלותיך, הוא זה שצריך לעזור לך לבנות ארגון עצמאי, גדול ורווחי, ולפיכך חייב הוא עצמו להיות בעל ארגון גדול ורווחי, שהרי בסופו של יום אין חכם כבעל ניסיון!
בסופו של יום, השכבה הראשונה של מייקל דלואי אומרת דבר אחד מאוד פשוט- בטרם קופצים למים העמוקים, יש לבחון את החברה אליה רוצים להצטרף - מה ניסיונה, כוחה עומקה, שהרי בסופו של יום החברה היא זו שצריכה ללמד אותך כיצד להצליח בתחום.
המאמר הבא יעסוק בשכבה השנייה...
"הזוג שאמר, לא!"
ranntali@gmail.com
http://ranntali.magneticsponsoringonline.com
אם תהיה מעוניין ללמוד יותר על שיווק באמצעות האינטרנט גלוש לאתר שלנו:
www.RanNTali.co.cc
www.RanNTali.co.cc